zaterdag 2 maart 2013

Review Nivea onder de douche Bodymilk

Ik heb een tijdje geleden de Nivea Bodymilk gereviewd. De rede dat ik het zo lang heb laten wachten was dat ik hem steeds vergat mee onder de douche te nemen en ik na een week het resultaat wou bekijken.

Feit en mening:

Nivea zegt: Je kunt de bodymilk makkelijk onder de douche aanbrengen.
Ik zeg: Dat klopt ik verwachtte dat de bodymilk weggleed maar het bleef op mijn huid zitten tot ik het afspoelde.

Nivea zegt: De bodymilk plakt niet waardoor je je gemakkelijk kan aankleden.
Ik zeg: Onder de douche dacht ik dat is niet maar maar na dat ik me had afgedroogd plakte hij niet meer alleen onder de douche plakt hij een beetje.

Nivea zegt: De huid absorbeert de extra krachtige formule met amandelolie.
Ik zeg: Eerlijk gezegd snapte ik de zin niet helemaal maar ik heb wel gemerkt dat mijn lichaam de dagen erna lekker zacht bleven.

How to use:

stap 1: Ga onder de douche staan.
stap 2: Breng een willekeurige douchegel aan.
stap 3: Spoel de douchegel af.
stap 4: Breng de Nivea onder de douche bodymilk aan.
stap 5: Laat de bodymilk 30 sec. intrekken
stap 6: Spoel de Nivea onder de douche bodymilk af.
stap 7: Droog jezelf af.
stap 8:  Trek je kleren/pyjama aan

En  nu heb je een heerlijke zachte huid.

2 opmerkingen:

  1. Heey Anouk ik zag net een klein foutje.. er staat:HET leukste blog voor ... en dat moet natuurlijk:DE leukste blog voor... succes met het verbeteren! Xx DIYBeauty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn vader zei dat het: het leukste blog was maar hij had het dus fout ik ga het meteen veranderen dankjewel!

      xoxo Anouk

      Verwijderen