vrijdag 24 mei 2013

tag: wat zit er in en wat ligt erop


Tag; Wat zit erin? & Wat ligt erop?
deze tag gaat over random dingen waarin iets in KAN zitten of iets op KAN liggen.

Wat zit er nu in...

Je broekzakken:
Niks! 

Je jaszakken:
Een sleutelbos

Je tas die je als laatst hebt gebruikt:
een portemonnee, schriften, etui, flesje, broodtrommel, mobiel, sleutels, schoolboeken en een leesboek

Je mond:
tanden-tong

De koektrommel:
peperkoek (ontbijtkoek)

De snoeptrommel:
Red Band mix chips nootjes spekjes

De koelkast:
eten

De cd-speler:
die is al jaren kapot

De DVD-speler.
LOL-So Undercover-One day-The Perks of being a wallflower (het is een gebrande DVD met verschillende films erop)


Wat ligt er nu op...

Het bureau:
een laptop- een computerscherm-papieren-koptelefoon-boeken

De salontafel:
mobiel-2 afstandsbedieningen-coca cola glas.

Het bed:
kussens-schoolboeken-afstandsbediening-oude knuffels-er hangen ook allemaal sieraden aan mijn bed

Het nachtkastje:
een bordje met sieraden-donald ducks-mijn dagboek-pennen
Het aanrecht:  
keukenmachines-een berg afwas

De wastafel:
tandpasta`s-tandenborstels-zeepjes

De grond:
Ik

De bank:
kussens ik met mijn laptop



Geen opmerkingen:

Een reactie posten