zaterdag 20 juli 2013

de Nijmeegse 4daagse 2013!

hey
Zoals jullie weten heb ik vorige week (16t/m19 juli 2013) de Nijmeegse 4daagse gelopen voor de 2de keer.
Ik heb natuurlijk een paar foto`s gemaakt en anders mijn moeder ook wel. Ik liep per dag 30KM dus totaal 120KM in 4 dagen het was erg warm waardoor het moeilijker was als vorig jaar maar we gaan nu lekker foto`s kijken.

Zaterdag: Voor we naar de 4daagse camping gingen had ik een taart gemaakt. Ieder jaar is er een feest met ons "groepje". Iedereen moet dan wat maken en ik had besloten een taart te maken.









Zondag: Dit was de groep met wie we allemaal op de camping stonden ik sta er niet op want ik was er toen nog niet. Dit jaar was het thema Tirol. Vandaar al die jurkjes en lederhosen. `s avonds zijn we ook nog gezellig naar Nijmegen gegaan maar daar zijn helaas geen foto`s van.








Maandag: zijn ik en me moeder gaan shoppen om daarna `s nachts weer naar Nijmegen te gaan. Waar we bij de wok to go (TIP!) echt lekker hebben gegeten. Daarna zijn we nog even naar de shemrock gegaan waar het ook super gezellig was.














disndag t/m donderdag: De bus kwam steeds te vroeg en wij dus te laat. dus het was `s ochtends om 7 uur wachten op de bus. Maar het was wel gezellig met Romy en haar moeder.

























Vrijdag: om 8 uur `s ochtends nadat we gestart waren, hebben we schaduw foto`s gemaakt.


Hier met een groep vriendinnen en Mylene van sbs6 op de foto :).












En hier alleen met Mylene op de foto. (dat sjaaltje was tegen mijn verbrande nek die vol met blaasjes enzo zat smeer je altijd in!!!)















En hier op de foto met Rick Brandsteder ook van sbs6.

















En na 4 dagen: bloed zweet tranen en 3 blaren. Had ik eindelijk mijn 2de 4daagse kruisje (en dat is een officiƫle koninklijke onderscheiding!)









Zo dit was het dan.

xoxo Anouk










Geen opmerkingen:

Een reactie posten