maandag 8 juli 2013

DIY nailart tutorial: pink sparkling cupcakes

hey vandaag een nailart tutorial de foto`s zijn niet van goede kwaliteit het was namelijk 12 uur `s avonds.

wat heb je nodig?
- een blanke nagellak (ik gebruik er een van hema eigen merk)
- een witte nagellak (ik gebruik er een van paris memories)
- een roze nagellak (ik gebruik er een van MAX (action) in de kleur: L.A. Pink)
- een gele lak (ik gebruik een etos longlasting mini van de zomeractie 2012)
- een paarse nagellak (ik gebruik er een van miss sporty in de kleur: 44)
- een roze glitter nagellak (ik gebruik er een van miss sporty in de kleur: 113)
- een rode nagellak (ik gebruik er een van essence in de kleur: 115 redvolution)
- een oranje nagellak ( ik gebruik er een van neon)
- een groene lak (ik gebruik er een van neon)
- 1 dottingtool (klik hier om te zien hoe je er zelf 1 maakt)
- 1 dunne dottingtool of een 1 striper)





stap 1: lak al je nagels in de roze kleur (gebruik 2 laagjes voor een mooi egaal resultaat)
TIP: maak maar op 2 of 3 nagels een cupcake anders word het te.






stap 2: maak met je dikke dottingtool witte stipjes op de helft van je nagel en kleur de bovenkant in. (dit word de frosting)






stap 3: maak met je dunne dottingtool of striper paarse streepjes op het roze gedeelte (dit word het cupcake papiertje)






stap 4: maak met de groene, gele, rode en oranje nagellak + de dottingtool stipjes (sprinkles) op de frosting (het witte gedeelte)







stap 5: ga met de glitterlak over al je nagels heen.





en je bent klaar!

ik hoop dat jullie deze tutorial leuk vonden.

xoxo Anouk
.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten