zondag 17 november 2013

Druk Druk en nogmaals Druk.

hey,
Sorry dat ik gisteren geen artikelen heb geplaatst. Ik heb het namelijk deze week en volgende week erg druk. Gisteren had ik een Doorloop van de musical en moest ik leren voor 7 toetsen. Vandaag moet ik mijn zondag-artikel schrijven (ja dat ga ik wel doen) en ook weer leren voor 7 toetsen en bergen met huiswerk maken. Ik denk dat ik voor 1 keer mijn weekplanning geef. Zodat jullie kunnen zien wat ik moet doen:

Maandag: 
Aardrijkskunde SO (valt nog mee)
Dinsdag: 
14.30 aanwezig in Perron-3. 
15.00 uur doorloop
18.00 uur einde doorloop
Woensdag:
Na het 4de uur uit alle toetsen verplaatsen na het 4de uur
15.00 voorstelling klas 1-2
17.30 gezamenlijk eten 
20.00 avondvoorstelling
22.30 iedereen klaar 
Donderdag:
1ste uur Vrij na het 4de uur uit alle toetsen verplaatsen in het 1ste en na het 4de uur.
15.00 voorstelling klas 1-2 
17.30 gezamenlijk eten 
20.00 avondvoorstelling
22.30 iedereen klaar
Vrijdag:
1ste uur Vrij na het 4de uur uit alle toetsen verplaatsen in het 1ste en na het 4de uur.
PW Muziek
15.00 voorstelling klas 1-2
17.30 gezamenlijk eten 
20.00 avondvoorstelling
22.30 Voorstelling is klaar, 
23:00 klaar met alle voorstellingen.

En dan heb ik het nog niet gehad over het leren van toetsen en huiswerk maken. Ik probeer mijn laptop mee te nemen en artikelen te schrijven. Maar dingen zoals foto`s maken enz. Kan niet in het theater. Het spijt me echt heel erg. En ik hoop dat jullie het begrijpen. Tevens zijn er nog kaarten te koop voor mijn musical. Dus als je wilt kan je ze nog kopen. klik hier

xoxo Anouk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten