dinsdag 19 november 2013

feestdagen tip: Website oohlala.nl

hey,

Ik heb toch nog even een gaatje gevonden om te kunnen schrijven over iets. En niet zomaar iets nee vandaag ga ik het hebben over een super hippe en leuke webshop voor sieraden.

Ooh la la

Het gaat over de webshop www.oohlala.nl. Aangezien de winter en de feestdagen snel weer in zicht komen Dacht ik dat het leuk zou zijn als ik het over mijn 5 favoriete shops had. Daar is oohlala er 1 van. Deze leuke site bied sieraden en accesoires aan tegen lage prijzen. De sieraden hebben een goede kwaliteit. Er is voor ieder wat wils en elk design is meestal in meerdere kleuren te koop. Ook heb je vaak acties zoals betaal 10,- en krijg een gratis ketting etc.

Mijn deal

Met de webshop Ooh la la heb ik een afspraak gemaakt. Voor iedere 5 lezeressen van mijn blog die hier iets kopen krijg ik een sieraad thuis gestuurd die ik voor jullie kan reviewen en misschien wel weg geef. Het lijkt me super leuk om dit te kunnen doen. Dus als je iets koopt op hun site maak dan een screenshot of foto van je bonnetje. Als ik en hun er genoeg hebben kan ik misschien dingen dubbel bestellen en ze aan jullie geven. 

Ook speciaal voor jullie

Ook voor alle kopers heeft Ooh la la leuke acties. Op onderstaande foto`s zie je de nu lopende acties waarvoor eigenlijk geld: Hoe meer je uitgeeft Hoe meer je krijgt.
Gratis ketting bij besteding vanaf €10,-
Gratis ketting bij besteding vanaf €15,-


Horloge+4 armbandjes voor maar €15,-
Gratis goodie-pakket bij besteding vanaf €45,-

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast over deze webshop zijn als ik. Laat me weten wat jouw favoriete sieraad is en waarom.

xoxo Anouk






Geen opmerkingen:

Een reactie posten