zondag 17 november 2013

Review: HOI Facewash


Hey,
Het HOI logo

Vandaag een review over de HOI (Hoe Overleef Ik) Facewash. Etos heeft samen met Francine Oomen (de schrijfster van de HOI-serie) Een aantal verzorgingsproducten ontworpen in het thema van HOI. Als je meer over dit proces wilt weten moet je hier klikken. Er zijn meerdere producten uitgebracht waaronder een Bodylotion en een scrub. Voor de hele verzorgingslijn moet je hier klikken.



Over de Facewash:    

De facewash.
De Facewash heeft de typische HOI-geur. Alle producten uit de lijn hebben dezelfde geur. Een heerlijke frisse en jonge geur speciaal voor ons tiener-meisjes. Wanneer je hem aanbrengt op je natte gezicht begint deze ook goed te schuimen. De producten in deze facewash zijn 95% natuurlijke grondstoffen. Voor de ingrediĆ«nten lijst klik hier. Verder kost deze facewash €4,49 en is deze exclusief te koop bij de Etos. 

Het pompje

Het pompje vanaf dichtbij.

Hoe te gebruiken?:

Voor deze review gebruik ik mijn hand met watervaste verf omdat ik geen tijd had om een hele look te maken. Excuses daarvoor.


Stap 1: Maak je gezicht goed nat met een doekje en/of Washandje.







Stap 2: Doe een pompje facewash op je hand en smeer het goed uit op je gezicht tot het begint te schuimen.





Stap 3: Haal alle facewash eraf met een doekje/washandje/wattenschijfjes Zoals je ziet is alles van mijn hand af en zit het op de wattenschijfjes. Mijn hand is wel een beetje rood geiriteerd doordat ik iets te hard moest boenen. maar nadat ik er bodylotion op deed was het zo weer weggetrokken.


Conclusie: De facewash werkt snel en goed. Als je hem langer gebruikt zul je ook zien dat alle puistjes en mee-eters snel wegtrekken.

De Hoe Overleef Ik Facewash is te koop bij etos adviesprijs €4,49

xoxo Anouk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten