donderdag 12 december 2013

de rede waarom ik zo weinig heb gepost deze tijd

Hey,

Ik heb mijn laptop nu ong. 2 jaar. En meestal gaan laptop`s na 2 jaar kapot zo ook de mijne.
Opeens deed de accu het niet en moest ik maar aan de stroomkabel werken. Ook lag internet er door een of ander virus 2 weken uit op mijn laptop. Op een andere laptop werken No Way! Daarop heb ik niet de programma`s die ik nodig heb. En als klap op de vuurpijl heb je ook nog zoiets als school. 2 weken geleden kreeg ik te horen dat ik met deze cijfers zou blijven zitten. In de 1ste deed ik havo/atheneum toen ik daar niet goed genoeg voor was ging ik vmbo-t/havo doen. Als ik deze cijfers blijf houden dan moet ik of van school af of blijven zitten of naar vmbo-t. Dus wil ik nu veel gaan doen voor school. Ik heb aankomende week een schakelweek (PW-Week) en daarna vakantie waarin ik ga proberen iedere dag een artikel online te zetten en misschien ga ik toch weer filmen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten