maandag 23 december 2013

Mijn goede voornemens 2014

Hey,

Het is al bijna zover over 8 dagen staan wij af te tellen 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0 .... GELUKKIG NIEUWJAAR. Maar ja dat is pas over 8 dagen. Ieder jaar maak ik een lijstje met dingen die ik wil gaan doen in 2014. Voor 2013 zijn er misschien 3 dingen uitgekomen. Maar ik deed ook niet echt mijn best. Dit jaar ga ik mijn best wel doen. Hier zie je een lijstje over mijn voornemens voor 2014. Wil je weten hoe ik zo`n lijstje maak klik dan hier.



#1: Mijn school overhalen om mee te doen aan het fanstische project Global Exploration.
#2: Vaker naar mijn lieve (achter)Familie in Limburg gaan.
#3: Naar allerlei festivals gaan met mijn sgatjes: Andrej-Lars-Bram en miss Koos en Kelly.
#4: Zowiezo iedere 2 weken naar Starbucks.
#5: Naar de dutch Youtube Gathering 2014 met mijn sgatje Sindy.
#6: Naar het 1D concert op 25-06-2014 (jaaa ik krijg de tickets voor kerst).
#7: Veel MAS uren maken in het bejaardentehuis met sgatje Romy.
#8: Een knal feest geven ik word tenslotte 14!
#9: Super blij zijn en geen rare en nare gedachtes hebben.
#10: Naar vmbo-t 3 OF havo 3 gaan.#11: Iedere Vrijdag, Zaterdag en Zondag op mijn blog schijven.
#11: Een nieuwe telefoon gaan kopen het is echt nodig.
#12: Mijn kamer opgeruimd houden.
#13: Aardiger doen tegen mijn ouders.
#14: Mijn huiswerk en boeken minder/nooit vergeten.
#15: Meer sporten/fitnessen.
#16: opletten met wat ik eet.
#17: Stoppen met roken ook al doe ik het maar soms.
#18: Heel veel gaan logeren met al mijn lieve sgatjes.
#19: Proberen een (figuratie) rol te krijgen in een film.
#20: Proberen een modellen opdracht te krijgen.
#21: Het 1 jarige bestaan van mijn blog vieren op: 19 januari
#22: Mijn haren licht-bruin verven.
#23: Een tattoe/piercing nemen (dit wil ik echt al heel lang dus ja ik heb er lang over na gedacht)
#24: Gaan bungeejumping of iets anders extreems.
#25: Mijn beste vrienden helpen die een probleem hebben wat ik niet op internet ga zetten.
#26: Gaan filmen op mijn blog.
#27: Heel wat aardiger gaan doen tegen mijn broertje en zusje.
#28: Voor het eerst gaan vliegen.
#29: Meer durf en/of zelfvertrouwen krijgen.
#30: Proberen vaak weg te gaan hier uit Rosmalen en naar andere plaatsen zoals A`Dam en Den Haag.


Dit waren mijn Goede voornemens. Over een paar heb ik goed nagedacht voor ik ze hier zal neerzetten. Maar het blijven wel mijn voornemens en die mogen jullie gewoon weten. Er staan wel wat extreme dingen tussen Maar ik ben nou eenmaal die nieuwe dingen probeert. Dus ja... Wat zijn jullie goede voornemens voor 2014?


xoxo Anouk






2 opmerkingen: