zondag 1 december 2013

Tag: Sweater Weather Tag.

Hey,

Vandaag ga ik de sweather Weather tag doen. Het is een tag die gaat over het koude weer. Daar stellen ze dan vragen over en die ga ik beantwoorden. Veel plezier met lezen!


Vraag 1: Wat is je Favoriete geurkaars?

De appel geurkaars van de action. De geurkaars mag dan wel appel heten maar hij ruikt naar appel-kaneel. Dus echt zo`n wintergeur. Als ik aan een wintergeur denk, denk ik aan van die warme geuren jammie. Deze kaars doet me daar precies aan denken.


Vraag 2: Koffie, thee of warme chocolademelk?

Ja sorry hoor maar hier tussen kan ik echt niet kiezen. In de zomer is starbucks ijskoffie mijn favoriet. Maar in de winter doe ik starbucks in de magnetron en drink ik het net zo makkelijk. Ook tussen thee en warme chocolademelk kan ik echt niet kiezen. Zolang het maar warm is toch?


Vraag 3: Pas ik mijn make-up routine aan, voor het najaar?

Ja ik gebruik eerst labello of vaseline voor ik lipgloss/lipstift op doe. En ik gebruik warmere kleuren zoals bruin en rosè tinten. Ook haal ik mijn make-up er beter en voorzichtiger af zodat mijn huid niet uitdroogt. En douchen? Dat doe ik liever `s avonds voordat heel mijn haar bevriest op de fiets.


Vraag 4: Wat is je favoriete eten in het najaar?

Er zijn 4 dingen die ik nodig heb om het najaar door te kunnen dat zijn: Chocolade-Noodles-Soep-taart. Tijdens kerst maken mijn oma`s altijd lekkere taarten ik kan me geen kerst voorstellen zonder. Net als de chocolade zonder kan ik niet. En noodles en soep houden me gewoon warm ook vanbinnen.


Vraag 5: Muts of sjaal?

Allebei, Ik ga namelijk voor een hooded scarf. Dat is een muts waar een sjaal aanvast zit. Ze zijn er echt in allerlei verschillende designs.


Vraag 6: Wat is je favoriete wintertrui?

Ik heb geen favoriet maar ben verslaafd aan al mijn hoodies. Normaal let ik wel op hoe ik eruit zie maar in het najaar gaat het me er meer om dat ik niet doodvries. Dus wat ik het meeste draag in het najaar zijn mijn hoodies.


Vraag 7: Wat is je musthave nagellak kleur in het najaar?

Paars een mooie warme kleur maar het is niet te erg net als bruin. Zowiezo past paars bij best wel veel donkere kleuren (die draag ik vaak in het najaar) dus lak ik mijn nagels ook vaak paars.


Vraag 8: Laarzen of Uggs?

Uggs ookal heb ik ze zelf (nog) nooit gehad vind ik Uggs veel mooier in het najaar. Ook zijn ze veel warmer en passen ze overal bij.


Vraag 9: Wat is het leukste aan het najaar?

De gezelligheid zowiezo ik hou er zo van dat alles opeens versierd is. De sneeuw die valt en oplicht in het donker. Iedereen die blij is ondanks je oren die van je hoofd afvriezen. Hmmm heerlijk.


Vraag 10: Wat is je favoriete liedje dit najaar?

All i want for Christmas is you- Mariah Carey. Dit lied geeft gewoon precies de kerstsfeer aan. 




Nou dit was de tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wat vind jij het leukste aan de winter? Zeg het in een reactie onder aan en misschien maak jij wel kans op een winterpakket!

xoxo Anouk


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten